Pages

Kush nuk është kundër jush, është me ju - E Hene 30 Shtator 2013

Leximi i parë: Zakaria 8:1-8
Psalm: Psalm 102:16-21, 22-23
UNGJILLI: LUKA 9:46-50


Leximi i parë: Zakaria 8:1-8

1 Atëherë erdhi kjo fjalë e Zotit të Ushtrive: 

2 Kështu thotë Zoti i Ushtrive:
“Flakë jam ndezur me dashuri ziliqare për Sionin,
digjem në të mirën e tij nga zemërimi.”

3 Kështu thotë Zoti:
Po kthehem në Sion, dua të banoj në Jerusalem.
Jerusalemi do të quhet Qyteti i Besnikërisë e Mali i Zotit të Ushtrive
Mali i Shenjtërisë.

4 Kështu thotë Zoti i Ushtrive:
Pleq e plaka prapë do të rrinë në sheshe të Jerusalemit:
secili do ta ketë në dorë shkopin për shkak të moshës së thellë!

5 Sheshet e qytetit do të mbushen plot me meca e me cuca
që do të luajnë nëpër tregjet e tija!

6 Kështu thotë Zoti i Ushtrive:
Nëse kjo duket një gjë e vështirë për sytë e Tepricës së këtij populli
për ato ditë, pse a do të jetë e vështirë edhe për sytë e mi? ‑
thotë Zoti i Ushtrive.

7 Kështu thotë Zoti i Ushtrive:
Ja unë po shpëtoj popullin tim prej tokës së lindjes dhe prej tokës së perëndimit.

8 Do t’i kthej e do të banojnë në JerusalemAta do të jenë populli im
e unë do të jem Hyji i tyre në besnikëri e në drejtësi.


Psalm: Psalm 102:16-21, 22-23

16 Kur Zoti do të rindërtojë Sionin dhe do të duket në lavdinë e tij.

17 Ai do të dëgjojë lutjen e njerëzve të braktisur dhe nuk do ta përbuzë lutjen e tyre.

18 Kjo do të shkruhet për brezin e ardhshmëm, dhe populli që do të krijohet do të lëvdojë Zotin,

19 sepse ai shikon nga lartësia e shenjtërores së tij; nga qielli Zoti këqyr dheun,

20 për të dëgjuar vajtimin e robërve, për të çliruar të dënuarit me vdekje;

21 me qëllim që në Sion të shpallin emrin e Zotit dhe në Jeruzalem lavdinë e tij,

22 kur popujt dhe mbretëritë do të mblidhen bashkë për t`i shërbyer Zotit.

23 Rrugës ai ka pakësuar fuqinë time dhe ka shkurtuar ditët e mia.


UNGJILLI: LUKA 9:46-50

Kush është më i madhi?
(Mt 18, 1‑5; Mk 9, 33‑37)

46 Ndër ta lindi kjo çështje: cili prej tyre do të ishte më i madhi. 

47 Jezusi, duke e ditur ç’mendime u vlonin në zemër, e mori një fëmijë, e afroi pranë vetes,

48 dhe u tha:
Kush e pranon këtë fëmijë në emrin tim, më pranon mua, e kush më pranon mua, pranon atë që më dërgoi mua. Përnjëmend, kush është ndër ju më i vogli, ai është vërtet i madh.”

Kush nuk është kundër jush, është me ju
(Mk 9, 38‑40)

49 Atëherë Gjoni mori fjalën dhe i tha:
“Mësues, pamë një njeri që dëbonte djajtë në Emrin tënd. Ne ia ndaluam, sepse nuk vjen pas teje me ne.”

50 Jezusi iu përgjigj:
“Mos ia ndaloni, sepse, kush nuk është kundër jush, është me ju.”


Mbrojtja kryesore është një ruajtje e kujdesshme, dhe duke mos lejuar tolerime. Pastërtia është një xhevahir i çmuar, dhe i zoti i një guri të çmuar nuk do të ëndërronte t’i shpaloste pasuritë e tij në praninë e hajdutëve.

-- Shën Gjon Bosko