Pages

E çka mund të japë njeriu si shkëmbim për jetën e vet? - E Hene 23 Shtator 2013

Leximi i parë: Galatasve 2:19-20
Psalm: Psalm 16:1-2, 5-8, 11
UNGJILLI: MATEU 16:24-27



Leximi i parë: Galatasve 2:19-20

19 Sepse, me anë të Ligjit, vdiqa për Ligjin që të jetoj për Hyjin; u kryqëzova bashkë me Krishtin; 

20 jetoj, por jo më unë, në mua jeton Krishti. E këtë jetë që tani e jetoj në trup, e jetoj në fenë e Birit të Hyjit, i cili më deshi dhe e flijoi vetveten për mua.


Psalm: Psalm 16:1-2, 5-8, 11

1 Më mbro, o Perëndi, sepse unë po kërkoj strehë te ti.

2 I thashë Zotit: "Ti je Zoti im; nuk kam asnjë të mirë veç teje".

5 Zoti është pjesa ime nga trashëgimia dhe kupa ime; ti, o Zot, ruaje fort atë që më ka rënë në short.

6 Mua fati më ka rënë në vende të këndshme; po, një trashëgimi e bukur më ka rënë.

7 Unë do të bekoj Zotin që më këshillon; zemra ime më mëson edhe natën.

8 Unë e kam vënë vazhdimisht Zotin përpara syve të mi; duke qenë se ai rri në të djathtën time, unë nuk do të hiqem kurrë nga vendi.

11 Ti do të më tregosh shtegun e jetës; ka shumë gëzim në praninë tënde; në të djathtën tënde ka kënaqësi në përjetësi.


UNGJILLI: MATEU 16:24-27

24 Atëherë Jezusi u tha nxënësve të vet:
“Nëse ndokush dëshiron të vijë pas meje, le ta mohojë vetveten, le ta marrë kryqin e vet e le të vijë pas meje! 

25 Sepse, kush do ta ruajë jetën e vet, do ta bjerrë, kurse ai që e bjerr për shkak timin, do ta gjejë.

26 Ç’dobi ka njeriu nëse e fiton mbarë botën, por humb jetën? E çka mund të japë njeriu si shkëmbim për jetën e vet?

27 Do të vijë, për të vërtetë, Biri i njeriut në lavdinë e Atit të vet bashkë me engjëjt e vet dhe atëherë do t’i paguajë të gjithë sipas veprave të tyre.