Pages

Kush dëshiron të jetë i pari, le të bëhet i fundit i të gjithëve - E Martë 25 Shkurt 2014

Leximi i parë: Jakobi 4:1-10
Psalm: Psalm 55:7-11, 23
UNGJILLI: MARKU 9:30-37


Leximi i parë: Jakobi 4:1-10

1 Nga vijnë ngatërresat dhe grindjet që vlojnë ndër ju? A thua jo këndej: nga lakmimet tuaja që luftojnë në gjymtyrët tuaja? 

2 Dëshironi e nuk keni; vritni e keni smirë, dhe gjë nuk fitoni; grindeni e luftoni. Nuk keni sepse nuk luteni. 

3 Luteni e nuk fitoni, pse luteni keq që t’i shpenzoni në plotësimin e ëndjeve tuaja.

4 Njerëz të pabesë! A nuk e dini se miqësia me botën është armiqësi me Hyjin? Kushdo, prandaj, do të jetë mik me botën, shndërrohet në armik me Hyjin. 

5 Apo ndoshta mendoni se Shkrimi i shenjtë thotë kot: »Me xhelozi e dëshiron shpirtin që e vendosi në ne?«

6 Por Ai jep hir edhe më të madh, prandaj thotë: »Hyji u kundërshton krenarëve, kurse të përvujtëve përvuajturve u jep hirin. 

7 Nënshtrohuni, pra, Hyjit! Kundërshtojini djallit dhe do të largohet prej jush! 

8 Afrohuni Hyjit edhe Ai do t’iu afrohet juve! Pastroni duart, o mëkatarë! Pastroni zemrat, o njerëz dy mendjesh! 

9 Ofshani, vajtoni, bëni gjëmë! Gëzimi juaj le të kthehet në trishtim! 

10 Përuluni para Hyjit dhe Ai do t’iu lartësojë!


Psalm: Psalm 55:7-11, 23

7 Thashë: “Kush do të më japë krahë porsi pëllumbit
për të fluturuar e për të gjetur pushim?

8 Larg, larg do të fluturoja,
në shkretëtirë do të banoja.

9 Do ta prisja atë që më shpëton
nga furia e erës dhe e stuhisë”.

10 Shpërndaji, o Zot, pështjelloju gjuhët,
sepse shoh dhunë e grindje në qytet.

11 Ditën, natën qarkullojnë mbi mure,

23 Lëshoja kujdesin tënd Zotit
e Ai do të të japë fuqi:
kurrë s’do të lejojë të bjerë poshtë i drejti.


UNGJILLI: MARKU 9:30-37

Jezusi përsëri paralajmëron vdekjen dhe ngjalljen e vet
(Mt 17, 22‑23; Lk 9, 43b‑45)

30 Si u nisën prej andej, kaluan nëpër Galile, por nuk donte ta dinte kush, 

31sepse i mësonte nxënësit e vet.
U thoshte:
“Biri i njeriut do t’u dorëzohet njerëzve e ata do ta vrasin, por kur ta kenë vrarë, ai do të ngjallet pas tri ditësh”

32 Ata nuk e morën vesh këtë fjalë e kishin frikë ta pyesinin.

Kush është më i madhi
(Mt 18, 1‑5; Lk 9, 46‑48)

33 Arritën në Kafarnaum. Si hyri në shtëpi, i pyeti:
“Mbi çfarë biseduat rrugës?”

34 Ata nuk bënë zë, sepse udhës kishin biseduar kush ishte më i madhi. 

35 Jezusi u ul, i thirri rreth vetes të Dymbëdhjetët e u tha:
Kush dëshiron të jetë i pari, le të bëhet i fundit i të gjithëve dhe shërbëtori i të gjithëve.”

36 Pastaj mori një fëmijë të vogël, e vuri në mes të tyre, e pëqafoi dhe u tha:

37 Kush e pranon një vogëlush si ky në Emrin Tim, më pranon Mua; e kush më pranon Mua, nuk më pranon Mua, por Atë që më dërgoi Mua.”




Ata që jetuan sipas urdhërit të vjetër të gjërave kanë arritur një shpresë të re, ku nuk e mbajnë më të Sabatin, por Ditën e Zotit, në të cilën jeta jonë është e bekuar prej Tij dhe prej vdekjes së Tij.

-- Shën. Ignatius i Antiokës