Pages

Jezusi: "Unë po shkoj tek Ai që më ka dërguar" - E Marte, 7 Maj 2013


Leximi i parë: Veprat e Apostujve 16:22-34
Psalm: Psalm 138:1-3, 7-8
UNGJILLI: Gjoni 16:5-11


Leximi i parë: Veprat e Apostujve 16:22-34

22. Atëherë turma u lëshua e gjitha bashkë kundër tyre: dhe pretorëve, ua grisën atyre rrobat dhe urdhëruan t`i rrahin me kamxhik.

23. Dhe si i rrahën me shumë goditje, i futën në burg duke urdhëruar rojtarin e burgut t`i ruajë me kujdes.

24. Ky, si mori një urdhër të tillë, i futi në pjesën më të brendshme të burgut dhe ua shtrëngoi këmbët në dru.

25. Aty nga mesnata Pali dhe Sila po luteshin dhe i këndonin himne Perëndisë; dhe të burgosurit i dëgjonin.

26. Befas u bë një tërmet i madh, saqë u tundën themelet e burgut; dhe në atë çast u hapën të gjitha dyert dhe të gjithëve iu zgjidhën prangat.

27. Rojtari i burgut, kur u zgjua dhe pa dyert e burgut të hapura, nxori shpatën dhe donte të vriste veten, duke menduar se të burgosurit kishin ikur.

28. Por Pali thirri me zë të lartë: ``Mos i bëj ndonjë të keqe vetes, sepse ne të gjithë jemi këtu``.

29. Atëherë ai kërkoi një dritë, u turr brenda dhe duke u dridhur i tëri u ra ndër këmbë Palit dhe Silës;

30. pastaj i nxori jashtë dhe tha: ``Zotërinj, ç`duhet të bëj unë që të shpëtohem?``.

31. Dhe ata i thanë: ``Beso në Zotin Jezu Krisht dhe do të shpëtohesh ti dhe shtëpia jote``.

32. Pastaj ata i shpallën fjalën e Zotit atij dhe gjithë atyre që ishin në shtëpinë e tij.

33. Dhe ai i mori që në atë orë të natës dhe ua lau plagët. Dhe ai dhe të gjithë të tijtë u pagëzuan menjëherë.

34. Mbasi i çoi në shtëpinë e vet, ua shtroi tryezën dhe u gëzua me gjithë familjen e tij që kishte besuar në Perëndinë.

Psalm: Psalm 138:1-3, 7-8

1. Unë do të të kremtoj me gjithë zemër, përpara perëndive do të këndoj lavdet e tua.

2. Do të adhuroj i kthyer nga tempulli yt i shenjtë dhe do të kremtoj emrin tënd për mirësinë tënde dhe vërtetësinë tënde, sepse ti ke përlëvduar fjalën tënde dhe emrin tënd përmbi çdo gjë tjetër.

3. Ditën në të cilën të kërkova, ti m`u përgjigje dhe e rrite fuqinë e shpirtit tim.

7. Edhe sikur unë të eci në mes të fatkeqësisë, ti do të më ruash të gjallë; ti do të zgjatësh dorën kundër zemërimit të armiqve të mi, dhe dora jote e djathtë do të më shpëtojë.

8. Zoti do të kryejë veprën e tij tek unë; o Zot, mirësia jote vazhdon përjetë; mos i braktis veprat e duarve të tua.

UNGJILLI: Gjoni 16:5-11

5. Por tani unë po shkoj tek Ai që më ka dërguar, dhe askush nga ju s`po më pyet: "Ku po shkon?".

6. Madje, për shkak se ju thashë këto gjëra, trishtimi e ka mbushur zemrën tuaj.

7. Megjithatë unë ju them të vërtetën: është mirë për ju që unë të shkoj, sepse, po nuk shkova, nuk do të vijë te ju Ngushëlluesi; por, po shkova, unë do t`jua dërgoj.

8. Dhe kur të ketë ardhur, ai do ta bindë botën për mëkat, për drejtësi dhe për gjykim.

9. Për mëkat, sepse nuk besojnë në mua;

10. për drejtësi, sepse unë po shkoj tek Ati dhe nuk do të më shihni më;

11. për gjykim, sepse princi i kësaj bote është gjykuar.


Besimi në Eukaristi është një thesar që ne duhet ta kërkojmë me bindje, ta ruajmë me besim, dhe ta mbrojmë me çdo kusht. Të mos besosh në Sakramentin e Bekuar është fatkeqësia më e madhe.

-- Shën Piter Emyard