Pages

E korra është me të vërtetë e madhe, por punëtorët janë pak - E Marte 9 Korrik 2013

Leximi i parë: Zanafilla 32:23-32
Psalm: Psalm 17:1-3, 6-7, 8, 15
UNGJILLI: Mateu 9:32-38


Leximi i parë: Zanafilla 32:23-32

23. I mori me vete dhe bëri që të kalonin përruan të gjitha gjërat që zotëronte.

24. Kështu Jakobi mbeti vetëm dhe një burrë luftoi me të deri në agim.

25. Kur ky burrë e pa se nuk mund ta mundte, i preku zgavrën e ijës; dhe zgavra e ijes së Jakobit u përdrodh, ndërsa ai luftonte kundër tij.

26. Dhe ai tha: "Lërmë të shkoj, se po lind agimi". Por Jakobi iu përgjegj: "Nuk do të të lë të shkosh, në rast se nuk më bekon më parë!".

27. Tjetri i tha: "Cili është emri yt?". Ai u përgjegj: "Jakobi".

28. Atëherë ai i tha: "Emri yt nuk do të jetë më Jakobi, por Israel, sepse ti ke luftuar bashkë me Perëndinë dhe me njerëzit, dhe ke fituar".

29. Jakobi i tha: "Të lutem, tregomë emrin tënd". Por ai iu përgjegj: "Pse e do emrin tim?".

30. Dhe kështu ai e bekoi. Atëherë Jakobi e quajti këtë vend Peniel, sepse tha: "E pashë Perëndinë ballë për ballë dhe jeta ime u fal".

31. Mbasi ai kaloi Penielin, dielli po ngrihej; dhe Jakobi çalonte për shkak të ijës.

32. Për këtë arësye, deri në ditën e sotme, bijtë e Izraelit nuk e hanë gilcën e kofshës që kalon nëpër zgavrën e ijës, sepse ai njeri kishte prekur zgavrën e ijës së Jakobit në pikën e gilcës së kofshës.


Psalm: Psalm 17:1-3, 6-7, 8, 15

1. O Zot, dëgjo një çështje të drejtë, dëgjo me vëmendej britmën time, dëgjo lutjen time, që nuk vjen nga buzë mashtruese.
2. Ardhtë mbrojtja ime nga prania jote; sytë e tu pafshin atë që është e drejtë.
3. Ti e ke hetuar zemrën time, e ke vizituar natën; më ke vënë në provë dhe nuk ke gjetur asgjë; kam vendosur të mos mëkatoj me gojën time.
6. Unë të drejtohem ty, o Perëndi, sepse ti m`i plotëson, zgjat veshët e tu ndaj meje, dëgjo fjalët e mia.
7. Tregomë mirësinë tënde të mrekullueshme, ti, që me të djathtën tënde i shpëton nga kundërshtarët e tyre ata që gjejnë strehë pranë teje.
8. Më ruaj si beben e syrit; më mbulo, nën hijen e krahëve të tu,
15. Sa për mua, për hir të drejtësisë do të shoh fytyrën tënde; do të ngopem nga prania jote kur të zgjohem.


UNGJILLI: Mateu 9:32-38

32. Dhe, kur ata po dilnin, i paraqitën një burrë memec dhe të demonizuar.

33. Dhe, mbasi e dëboi demonin, memeci foli dhe turmat u çuditën dhe thanë: ``Nuk është parë kurrë një gjë e tillë në Izrael``.

34. Por farisenjtë thonin: ``Ai i dëbon demonët me ndihmën e princit të demonëve!``.

35. Dhe Jezusi kalonte nëpër të gjitha qytetet dhe fshatrat, duke i mësuar në sinagogat e tyre, duke predikuar ungjillin e mbretërisë dhe duke shëruar çdo sëmundje e çdo lëngatë në popull.

36. Duke parë turmat, kishte dhembshuri për to, sepse ishin të lodhur dhe të shpërndarë si delet pa bari.

37. Atëherë ai u tha dishepujve të vet: ``E korra është me të vërtetë e madhe, por punëtorët janë pak.

38. Lutjuni, pra, Zotit të të korrave, të dërgojë punëtorë në të korrat e tij``.



Ai që është i dashur është i lirë, madje edhe po të jetë një skllav. Ai që është i lig është një skllav, madje edhe po të jetë mbret!

-- Shën Agustini