Pages

Bindja & Perulesia - E Marte 26 Shkurt 2013


Leximi i pare: Isaia 1:10, 16-20
Psalm: Psalm 50:8-9, 16-17, 21, 23
UNGJILLI: Mateu 23:1-12
------------------------------------------------

Leximi i pare: Isaia 1:10, 16-20

10. Dëgjoni fjalën e Zotit, o krerë të Sodomës, verini veshin ligjit të Perëndisë tonë, o popull i Gomorrës!

16. Lahuni, pastrohuni, largoni nga prania ime ligësinë e veprimeve tuaja, mos bëni më keq.

17.Mësoni të bëni të mirën, kërkoni drejtësinë, ndihmoni të shtypurin, sigurojini drejtësi jetimit, mbroni çështjen e gruas së ve.

18.Ejani, pra, dhe të diskutojmë bashkë, thotë Zoti, edhe sikur mëkatet tuaja të ishin të kuqe flakë, do të bëhen të bardha si bora, edhe sikur të ishin të kuqe të purpur, do të bëhen si leshi.

19.Në rast se jeni të gatshëm të bindeni, do të hani gjërat më të mira të vendit;

20. por në rast se refuzoni dhe rebeloheni, do t`ju përpijë shpata", sepse goja e Zotit ka folur.


Psalm: Psalm 50:8-9, 16-17, 21, 23

8. Nuk do të të qortoj për flijimet e tua as për olokaustet e tua që më rrijnë gjithnjë përpara.

9. Nuk do të marr asnjë dem nga shtëpia jote dhe asnjë cjap nga vathët e tua.

16. Por të pabesit Perëndia i thotë: "Çfarë të drejte ke ti të përmëndësh statutet e mia dhe të kesh mbi buzët e tua besëlidhjen time,

17. ti që e urren korrigjimin dhe i hedh pas kurrizit fjalët e mia?

21.Ti i ke bërë këto gjëra dhe unë kam heshtur; ti ke menduar që unë jam krejt i ngjashëm me ty. Por unë do të të përgjigjem dhe do të vë çdo gjë para syve të tu.

23. Ai që ofron flijime lëvdimi më përlëvdon dhe atij që sillet drejt do t`i tregoj shpëtimin e Perëndisë".


UNGJILLI: Mateu 23:1-12

1. Atëherë Jezusi u foli turmave dhe dishepujve të vet,

2.duke thënë: ``Skribët dhe farisenjtë ulen mbi katedrën e Moisiut.

3. Zbatoni, pra, dhe bëni gjithçka t`ju thonë të zbatoni; por mos bëni si bëjnë ata, sepse thonë, por nuk e bëjnë.

4. Por lidhin barrë të rënda që barten me vështirësi, dhe ua vënë mbi kurrizin e njerëzve; Por ata nuk duan të luajnë vetë as me gisht.

5. Por të gjitha veprat e tyre i bëjnë për t`u dukur nga njerëzit; i zgjerojnë filateritë e tyre dhe i zgjatin thekët e rrobave të tyre.

6. Duan kryet e vendit në gostira dhe vendet e para në sinagoga,

7. si edhe përshëndetjet në sheshe dhe të quhen rabbi, rabbi nga njerëzit.

8. Por ju mos lejoni që t`ju quajnë rabbi, sepse vetëm një është mësuesi juaj: Krishti, dhe ju të gjithë jeni vëllezër.

9. Dhe përmbi tokë mos thirrni askënd atë tuaj, sepse vetëm një është Ati juaj, ai që është në qiej.

10. As mos lejoni që t`ju quajnë udhëheqës, sepse vetëm një është udhëheqësi juaj: Krishti.

11. Dhe më i madhi prej jush le të jetë shërbëtori juaj.

12. Sepse kush do të lartësojë veten, do të poshtërohet; dhe kush do të përulë veten, do të lartësohet.